Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 10 maja 2008

"Biżuteria.Poradnik kolekcjonera"

Jestem w stanie euforii od dzisiejszego popołudnia, kiedy to udało mi się przypadkiem upolować w księgarni kolejną część serii wydawnictwa Arkady. Jak każda z tych małych książeczek, ta również jest kopalnią wiedzy. Tym razem na temat zabytkowej biżuterii. Naprawdę można się z niej nauczyć co, jak, gdzie i od kogo kupować, na co uważać, jak rozróżniać przedmioty i czego się wystrzegać. Poza tym jest podana orientacyjna cena szczególnych okazów przedstawionych w książce. Wprawdzie jest z roku 1997, kiedy książka została wydana, niemniej jednak lepsze to niż nic.

Biżuteria. poradnik kolekcjonera

A całą serią “Poradnik kolekcjonera” jestem zafascynowana odkąd kiedyś udało mi się w antykwariacie w Gliwicach udało mi się okazyjnie dostać jej tom “Secesja”. Niestety książeczka ta zaginęła mi gdzies w odmętach dziejów i nie łudzę się że jeszcze kiedyś wróci do mnie.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Proszę, zostaw po sobie ślad, bym wiedziała, że ktokolwiek przeczytał to do końca :)