Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 17 maja 2008

Pierwszy scrapbooking

No i stało się - popełniłam pierwszego scrapka. A zaczęło się tak niewinnie...
Wreszcie zaczęłam wykorzystywać pierwsze elementy z zasobów powstałych po wielkich zakupach, więc wytrąciłam Mojemu Mężczyźnie z ręki argument, że nie ma nowych zakupów dopóki nie zacznę korzystać z tego, co już mam... Ale jestem z siebie dumna, tym bardziej, że jakoś nie mogłam się zabrać.
Najpierw komplet (lub nie :)) dla chłopca i dziewczynki. Scrap zawiera miejsce na wklejenie zdjęcia, trochę ozdób oraz osobną, wydzieloną przestrzeń na krótki opis. Obie ramki są do kupienia, ponieważ powstały z potrzeby serca a nie na zamówienie. Format to 20x15 cm
Scrapbookowa ramka jest idealna do podarowania komuś bliskiemu, albo jako oryginalna oprawa do fotografii maluchów.
Pierwszy scrapbooking - wersja dla dziewczynki
Pierwszy scrapbooking w karierze - wersja dla chłopca
Materiały: baza - karton 1600g/m, wstążki, aksamitka, puncher kwiatek mały, puncher kwiatek średni, puncher narożny, brystol kolorowy, guzik-autko, sztuczne kwiaty, nity Fiskars, nitowniki Fiskars, pianka 3D, klej

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Proszę, zostaw po sobie ślad, bym wiedziała, że ktokolwiek przeczytał to do końca :)