Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 9 stycznia 2009

Trasa kolejowa Kudowa Zdrój <-> Kłodzko

Jedna z atrakcji turystycznych mojego regionu, polecam ją wszystkim, chociaż czas jej pokonania naprawdę nie zachęca, ponieważ 40 km pokonuje się ok. 2 h ! ALe warto zrobić to choćby raz w życiu, bo trasa wytyczona jesy niezwylke malowniczo...

Osobiście byłam zmuszona w tym roku przekonać się o tym po raz kolejny w Nowy Rok, bo potrzebowałam sie dostać wtedy z domu do Wrocławia, a autobusy jeeżdżą w dni wolne z Kudowy trzy na krzyż i na dodatek tak przepełnione, że nie ma gdzie szpilki włożyć, nie mówiąc już o bagażach itp. No i dzięki temu mam śnieg na fotkach na dobre półtora tygodnia przed tym jak pojawił się w całej Polsce.

Warto zwrócić uwagę, że pociąg ma spalimową lokomotywę, obecnie już w Polsce rzadkość, bo prawie wszędzie sątrakcje elektryczne (a u mnie nie ma i raczej nie będzie) :D

Dla zachęty kilka fotek - SĄ TO SPORE ZDJĘCIA I MOŻE CHWILĘ POTRWAĆ ZAMIN SIĘ ZAŁADUJĄ

Pociąg relacji Kudowa Zdrój - Wrocław

Stacja Kulin Kłodzki i piękna szadź

Krajobraz zimowy

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Proszę, zostaw po sobie ślad, bym wiedziała, że ktokolwiek przeczytał to do końca :)