Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 31 marca 2009

Malarstwo ścienne - "Wróżkowy pokój"

Czas jakiś temu podjełam się szalonego zadania. Miałam stworzyć prywatny raj pełen wróżek dla pewnej pięcioletniej Szkrabicy. Nazwałam go wróżkowym pokojem, chociaż w trakcie pracy okazało się, że większą część mojej energii pochłonął potężny zamek zajmujuący jedną ze ścian, który robi obecnie największe wrażenie.

Wszystkie elementy malowane sa na ścianach farbami akrylowymi, część dodatkowo farbą brokatową. Wielkość całkowita zamku to ok. 1,7 x 2 m, każda mała wróżka natomiast ma ok. 30 cm, natomiast czarodziejka z różczką ok. 50 cm wysokości.

Wróżkowy zamek - malarstwo ścienne
Wróżka biała - malarswo ścienne

Wróżka błękitna - malarstwo ścienne
Wróżka zielona - malarstwo ścienne
Wróżkowa ściana - widok ogólny
Detal zielonej wróżki - malarstwo ścienne
Porównanie wielkości - zamek - malarstwo ścienne

Czarodziejka - malarstwo ścienne

1 komentarze:

  1. Podziwiam! Pięknie Ci to wyszło moja 6-letni wróżka tez byłaby zachwycona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw po sobie ślad, bym wiedziała, że ktokolwiek przeczytał to do końca :)