Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 22 kwietnia 2009

Marker

Tak sobie dziś ulżyłam twórczo... Rzuciłam się na kupiony okazyjnie jakiś czas temu zestaw biżuteryjnych półproduktów, przeszukałam zasoby korakikowo-przydasiowe i oto jest - Luksusowo Bezużyteczny Drutowy Marker Rzędów. Odczuwałam nieodpartą potrzebę posiadania czegoś takiego, chociaż na pewno jeszcze przez czas jakiś nie będę tego używać, bo pokłóciłam się z drutami na żyłce. Ale nie szkodzi :D




Długość zawiesszki ok.4,5 cm, długość całkowita ok. 6cm
Materiały: kulka kamienna, koraliki plastikowe, druciki biżuteryjne
Przybory: cążki i kombinerki :D musiałam cobie radzić tym co mam :D

Ahh, zapomniałam dodać, że do fotki ubrałam mój sweterek TUBEY w Marker :D Przy okazji mogę się pochwalić, że mam już jakieś 10 cm pleców...
Nie wiem jak to możliwe, że niektórym drutowanie idzie tak szybko...

1 komentarze:

  1. pomyslowa jestes..bardzo fajny ten marker..moze ja tez powinnam zaczac uzywac cos takiego..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw po sobie ślad, bym wiedziała, że ktokolwiek przeczytał to do końca :)