Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 1 czerwca 2010

Grafika warsztatowa - praca semestralna

Grafika warsztatowa to w tym roku przedmiot, z którego najwięcej się nauczyłam i który dał mi najwięcej radości. Pokochałam prasę drukarską i możliwości jakie daje zwykła blacha czy pleksa. Poznałam kolejne odmiany papieru o zupełnie niesamowitych właściwościach.Tak na prawdę właśnie tu po raz pierwszy poczułam się artystą...

Temat: 4 żywioły
Materiały: Papier do druku, farby drukarskie
Techniki: sucha igła na pleksi, akwatinta i linoryt
Wymiary poszczególnych elementów: około A4
Wymiary odbitek: B2 (50 x 70 cm)

Poniżej zdjęcia dwóch rożnych odbitek oraz dwa detale.

Powyżej mój ulubiony fragment odbitki - mnogość odcieni czerni w tym miejscu mnie fascynuje :)

PS. Ciekawa jestem kto z was zauważył kaczkę na pierwszym zdjęciu...  Żeby było śmieszniej efekt jest całkowicie niezamierzony, po prostu filc w prasie drukarskiej był ubrudzony farbą (co widać też na fragmencie nieba) i pozostawił na odbitce taki właśnie ślad.

1 komentarze:

  1. Hehe ;p Faktycznie, kaczka jest :) Zabawne, skoro nie zamierzone ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw po sobie ślad, bym wiedziała, że ktokolwiek przeczytał to do końca :)