Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 5 lipca 2010

Losowanie Obserwatora Czerwcowego

Tak jak już mówiłam przy okazji losowania Candy dla Obserwatorów nagradzanie osób, które wspomagają mnie w blogowaniu, czytają i komentują moje posty wejdzie mi w nawyk. Dziś losowanie obserwatorów, którzy dołączyli do mnie w czerwcu. Śledzi mojego bloga już 88 osób, a kanał RSS subskrybuje aż 104 osoby. Dziękuję Wam serdecznie. W ramach podziękowania oferuję jednemu z Was autorską akwarelę na wybrany temat, podobnie jak poprzednio do losowania używam programu  ze strony Random.org


Tym razem zwycięzcą zostaje Vierrna, tak na marginesie to jedna z pierwszych osób, które zaczęły obserwować mojego bloga...


Na koniec jeszcze drobne ogłoszenia parafialne - po pierwsze w tym miesiącu przybyło aż 10 obserwatorów mimo, że nie miałam zbyt dużo czasu na bloga. Bardzo mnie to cieszy :) Poza tym niedawno na blogu przekroczyłam magiczną liczbę 100 wpisów. W związku z moją pracą magisterską w kręgu moich zainteresowań znajduje się już 75 blogów widocznych w bocznej szpalcie i wciąż wyszukuję nowe. Jakby ktoś się jeszcze chciał zgłosić swój lub zaprzyjaźniony blog, którego brakuje, to link do odpowiedniego posta jest powyżej. W najbliższym czasie planuję też częściej pisać i chwalić się większą ilością prac, bo mam więcej czasu. W tym tygodniu rozpocznę też pierwsze z lipcowych wyzwań - może ktoś się do mnie przyłączy tym, razem...

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Proszę, zostaw po sobie ślad, bym wiedziała, że ktokolwiek przeczytał to do końca :)