Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 28 września 2010

ANKIETA MAGISTERSKA

Dnia 1. października 2010 na blogu zostanie opublikowana ankieta do mojej pracy magisterskiej - w zakładce ANKIETA. Liczę na to, że zdecydujecie się wziąć udział w badaniu - wypełnienie wszystkich pytań zajmie z pewnością nie dłużej niż kwadrans. Ankieta trwać będzie do 15.04.2011.
Chcę poznać rękodzielników i artystów w polskojęzycznym internecie. Dowiedzieć się o Was, by móc to potem przedstawić innym.
Byłabym wdzięczna, gdybyście powiadomili swoich znajomych i zaprzyjaźnionych blogerów o ankiecie. Poniżej dostępne są grafiki i kod do wklejenia na bloga. Korzystajcie z nich do woli, mam nadzieję, że zadziała w tym wypadku mechanizm podobny do tego , jaki ma miejsce w wypadku candy. Byłabym przeszczęśliwa, gdyby się to udało.



Kod linku tekstowego bez grafiki

<a href="http://yadis-art.blogspot.com/p/ankieta.html" > Rękodzieło w sieci</a>

Sprawozdania z postępu pracy nad magisterką można na bieżąco sprawdzać na osobnej podstronie.
Dziękuję wszystkim za okazaną mi do tej pory pomoc. Wasze wsparcie i życzliwość utwierdzają mnie w przekonaniu, że warto!

18 komentarze:

  1. Choć nie znalazłam się w bocznej szpalcie, zainstalowałam banerek z linkiem na moim blogu, ok?!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. http://anetakam0.blox.pl/2010/10/wspieram-edukacje.html
    poszło :)
    link do ankietki "odkryłam" na blogu Anek

    OdpowiedzUsuń
  3. Błąd już naprawiony - oba Wasze blogi dodane do bocznej szpalty.
    Serdecznie dziękuję za wsparcie mojej akcji :)

    PS. Czekam na kolejne dobre dusze, które powiadomią o ankiecie na swoich blogach.

    OdpowiedzUsuń
  4. zaraz wkleję linka, ale zacznę od wypełnienia ankiety :))

    powodzenia w pisaniu pracy życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    Wypełniłam ankietę i wkleiłam banerek na swojej stronie :)
    O tutaj: http://decufantazje.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    Galaxia

    OdpowiedzUsuń
  6. Na blogu na którym znalazłam odsyłacz do twojej ankiety ktoś napisał ze jest to praca z zakresu językoznawstwa. Podczas wypełniania ankiety nie zauważyłam jednak nic co byłoby z tą tematyką związane i zdziwiło mnie to. Wszystko mi wyjaśniłaś. Życzę sukcesów podczas obrony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już powiadomione. Na blogu na centralnym miejscu.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj,
    bardzo chętnie wzięłam udział w twojej ankiecie, jestem ciekawa jej wyników, które mam nadzieję po zakończeniu opublikujesz. Życzę powodzenia w twojej pracy.
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam!
    Ankietę wypełniłam z welką przyjemnością; ] Temat pracy bardzo fajny, napewno będę śledzić jak ci idzie. Na swoim blogu zamieściłam także odnośnik do ankiety. Zyczę powodzenia ; ]

    OdpowiedzUsuń
  10. zamieszczę ankiete na swoim blogu a czy mój blog mogłby by dołączony tutaj ?

    OdpowiedzUsuń
  11. witam,
    sama kiedys pisalam prace magisterska i wiem jak ciezko zdobyc/zrobic wyniki/ankiete, wzielam udzial w ankiecie i oczywiscie umiescilam banerek na swej stronie: http://ajgacia.blogspot.com/
    Powodzenia w pisaniu i obronie :->>>> Pozdrawiam Ajgacia

    OdpowiedzUsuń
  12. benerk jest w bocznej szpalcie :) ankieta wypełniona :) zapraszam do odwiedzin

    OdpowiedzUsuń
  13. jeśli chodzi o rękodzieło... zapraszam do galerii ręcznie malowanych koszulek;

    http://www.facebook.com/izabelap1#!/pages/A-r-t-P-u-k-recznie-malowane-koszulki/362290011224

    OdpowiedzUsuń
  14. http://www.facebook.com/pages/A-r-t-P-u-k-recznie-malowane-koszulki/362290011224

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz dopiero doczytałam, że ankieta trwała do końca grudnia :)))) A ja głupia wypełniłam ją dzisiaj. Tak się u mnie objawia brak kofeiny w organiźmie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. @Donka
    To bardzo dobrze, że wypełniłaś ankietę. I bardzo dobrze, że zwróciłaś uwagę na moje niedopatrzenie z terminem jej trwania. Ankieta została przedłużona do 15.04.2011

    Już wszystko poprawione :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wypełniłam:) Mam nadzieję, że sie przyda:) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja wklejam baner. Jestem bardzo ciekawa finału tej pracy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw po sobie ślad, bym wiedziała, że ktokolwiek przeczytał to do końca :)