Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 22 stycznia 2011

100 000! Dziękuję :)

Na liczniku na dole strony została przekroczona liczba 50 000 wizyt, więc mogę z czystym sumieniem ogłosić, że blog od początku jego powstania zobaczyło już ponad 100 000 osób, bo krótko przed włączeniem statystyk obchodziłam moje pierwsze 50 000.



Bardzo dziękuję Wam za odwiedziny. Przepraszam ,ze ostatnio nie mam czasu pisać na blogu i zaglądać do Was, ale niestety sesja jest nieubłagana, a ja po tym semestrze mam straszne zaległości i muszę ostro teraz nadrabiać. Mam nadzieję, że już na początku lutego wrócę do blogowania.

PS. Przypominam o przedłużeniu ankiety - można wziąć w niej udział do 31. marca 2011.

3 komentarze:

  1. Gratuluję:)))!!!I życzę wszystkiego dobrego .

    OdpowiedzUsuń
  2. No to trzymam kciuki za sesję! :)))
    Pozdrawiam i gratuluję okrągłej liczby. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :-) i więcej wolnego czasu na przyjemności
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw po sobie ślad, bym wiedziała, że ktokolwiek przeczytał to do końca :)