Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 27 lutego 2012

My, dzieci sieci

Przeczytałam w zeszłym tygodniu genialny, niezwykły i ogromnie trafny tekst dotyczący mojego pokolenia. Kiedyś pisałam tutaj o moim sprzeciwie wobec ACTA, niech ten ten test będzie kontynuacją prezentowania mojego zdania w różnych kwestiach.



Dziś nie będzie zbyt wiele gadania, wolę, żebyście w tym czasie przeczytały polecany przeze mnie artykuł, bo w prosty sposób wyjaśnia on to jak funkcjonuję na co dzień, jak wygląda moje życie i co jest dla mnie ważne.

Polecam Wam zatem szczerze tekst: "My, dzieci sieci"
Czekam na Wasze opinie i spostrzeżenia w komentarzach. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.

2 komentarze:

  1. czytałam już kiedyś i lepiej niż ja sama bym umiała, wyjaśnia, jak to z nami - sieciowymi jest.

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw po sobie ślad, bym wiedziała, że ktokolwiek przeczytał to do końca :)