Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 19 marca 2012

Etui na tablet

Na prośbę mojego przyjaciela robię na szydełku etui na tablet - jego nagrodę w jednym z internetowych konkursów. Wytyczne otrzymałam mgliste, więc musiałam improwizować. Na początku wiedziałam tylko tyle, że ma być czarne i chronić tablet. Potem od przyszłego właściciela udało mi się wyciągnąć jeszcze informacje o tym, że przydałaby się kieszonka, pokrowiec ma być jedyny w swoim rodzaju, najlepiej z jakimś geekowym akcentem, no i fajnie byłoby gdyby tablet chroniony był nie tylko przed rysami ale też w minimalnych chociaż stopniu przed wstrząsami i kanciastym otoczeniem, które tylko czeka, by go zepsuć. W końcu stanęło na tym, że etui ma być kocie...

Całość to mój autorski projekt - nie wzorowałam się na żadnych pracach, siadłam nad białą kartką i zaczęłam kombinować. Skończyło się na takim projekcie:



W rzeczywistości natomiast etui wygląda tak:



Wzór: autorski
Włóczka: Dalia, 100% akryl, gruba i puszysta przeznaczona na druty 8mm
Szydelko: 5,5 mm
Wymiary: 16 x 26 cm (bez uszu)

Chętnie bym zrobiła jeszcze jakieś etui, wiec jeśli masz ochotę, to zapraszam do kontaktu. Na pewno się dogadamy tak, żeby obie strony były zadowolone :)

11 komentarze:

  1. Przecudny! Sama bym taki nosiła nawet bez tabletu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie mogło być inaczej, skoro nowy właściciel ma ksywkę Kot :)

      Usuń
  3. eeeeeeeee....jakos tu inaczej....moze bogaciej ale tak jakos zimniej....a etui sliczne....pomyslowe..napewno wlascieiel bedzie zadowolony....pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Śmieszne etui :) "Kot"-właściciel zadowolony?
    Ale, ale, nie wchodziłam tu przez chwilę, za to jak weszłam, to myślałam, że pomyliłam adres :)
    Nie lubię zmian, nie lubię... "Tam" mi było jakoś przytulniej;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o, przemeblowanie?
    Kot genialny, chyba się zainspiruję i zrobię kota dla córki, piórnik jej potrzebny :)
    pozdrawiam, Anka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Ciekawe, czy dobrze by się czuło w towarzystwie moich końskich etui na komórki? Albo czy przypadkiem moje koniki nie dostałyby kompleksów niższości przy tym wielgachnym kocie :O).

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw po sobie ślad, bym wiedziała, że ktokolwiek przeczytał to do końca :)