Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 4 marca 2012

Wiosenne porządki - candy

Wiosenna pogoda spowodowała, że zechciałam pozbyć się ręcznie robionych przedmiotów, które zajmują mi miejsce.

Zasady candy podobne jak zawsze:
1. Wybierasz co Ci się podoba
2. Piszesz mi o tym w komentarzu - jeśli się nie określisz będziesz brać udział we wszystkich losowaniach
3. Umieszczasz na blogu link do mojego bloga i zdjęcie wymarzonej nagrody
4. Jeśli możesz klikasz "lubię to" na mojej stronie na Facebooku (klik tutaj)
5. Jeśli nie masz bloga nie podajesz adres mailowym w komentarzu
6. Losowanie 21.marca - w pierwszy dzień wiosny :)

A oto co jest do wzięcia:


1. Bardzo gruby kaptur z szalem z recyclingowej włóczki

2. Biały otulacz akrylowy

3. Recyclingowy otulacz w tonacji biało niebieskiej

Chłopka nikt nie chciał, więc poszedł do przemalowania. Jeśli ktoś jest nim jedank zainteresowany, to zapraszam do kontaktu mailowego :)

Zapraszam do zabawy i nie wykluczam, że wiosenne porządki zostaną jeszcze rozszerzone i coś jeszcze zostanie dołączone. Jeśli ktoś nie może komentować na blogu, to zapraszam do zostawiania informacji o chęci wzięcia udziału w losowaniu pod postem na ten temat na Facebooku lub o kontakt mailowy.

Jeśli podoba się Wam coś innego pokazywanego na blogu nie wahajcie się i piszcie. Chętnie się powymieniam :)

17 komentarze:

  1. to ja się zgłaszam
    kaptur super i otulacz akrylowy też
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham kaptur :} już widziałam go gdzieś na blogu chyba :D Wstawiam banerek i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chce wziąć udział w candy na kaptur, ale niestety nie mogę wstawić banera na stronkę, ale polubiłam na facebooku;)
      Zapraszam na candy także do mnie.

      Usuń
    2. @magiasutaszu
      Ok, uznaję bez zastrzeżeń taki układ :)

      Usuń
  3. Zapisuję się! Nie wiem na co, bo wszystko mnie kusi ;-)
    Na FB już oczywiście polubiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Podoba mi się i kaptur i otulacz.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się :)
    banerek na blogu jest z kapturem
    ale ochotę mam na kapturek i szaliczek ;)
    pozdrawiam i lubię na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, szaliczek cud-miód! Oczywiście że się zgłaszam. Ponieważ własnego bloga nie mam polubiłam na facebooku i wklepuję tutaj jeszcze swojego e-maila: emaoleo@gmail.com
    Czekam i wystawiam na próbę swoją cierpliwość ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaptur rewelacja po prostu nie mogę obojętnie obok niego przejść więc ustawiam się w kolejce :-)
    info na http://kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety bloga nie mam, ale mam za to nadzieję,że uda mi się wziąć udział w zabawie ;)

    mpiosenki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. hej!

    mi również bardzo podoba się kaptur :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. wow!
    amazing works!
    wow!
    ...please enter my name....
    I like No.1

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  11. I like your facebook side...
    szabó éva, black cat...
    :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się wszystko podoba więc jeśli mogę to zapiszę się do trzech losowań :).

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się :D trafiłam tu przypadkiem - a zdolności do dziergania nie mam - więc fajnie by było wygrać coś na przyszłą zimę :) ale podobają mi sie wszystkie 3 rzeczy - więc zdaję się na los :) banerek już wklejam w mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się, śliczności, ale najbardziej przypadł mi do gustu biały otulacz, na FB jestem to kliknęłam:) Pozdrawiam. Anna

    OdpowiedzUsuń
  15. Very nice gift, I hope for the best.
    I like 1 :)
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw po sobie ślad, bym wiedziała, że ktokolwiek przeczytał to do końca :)