Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 2 stycznia 2009

Nowe Maleństwo :D Eee PC 901

Mam nowe maleństwo. Dziś po kilku miesiącach odkladania pieniędzy i oczekiwania, dzisiaj, właśnie przed chwilą kupiłam sobie Eee PC 901 i jestem bardzo zadowolona. jest śliczny i jeszcze mniejszy niż mi się wydawało, że będzie. naprawdę zmieściłby się do torebki, i to nawet niewielkiej :D Jest to prezent ode mnie dla mnie na ten rok, który właśnie sie rozpoczyna...

Tutaj link do sklepu, gdzie się zaopatruję w sprzet komputerowy, konkretnie do tego modelu laptopa, który posiadam KLIK Stamtąd też pożyczam niniejsze zdjecia

Asus Eee PC 901
Asus Eee PC 901 bokiem
Poniżej moje własne fotki pokazujące rzeczywistą wielkość laptopa, na pierwszym zdjęciu z pożyczoną do zdjęć maszyną o przekątnej 15,7 cala (więc też nie jakiejś przesadnie dużej), a na drugim zdjęciu razem z małą laptopową myszką i długopisem. Heh, naprawdę Maleństwo jest malutkie, złożony ma mniej więcej wielkość standarwoego zeszytu.Trochę ciężko mi się było przesiąść z monitora 21 cali (w każdą stroną:) ) na wyświetlacz 8,9, ale juz jest ok. A bateria dzialająca przez ponad 8 godzin jest w stanie zrekompensować wszystkie niedogodnosci

Porównanie wielkości
Maleństwo plus myszka

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Proszę, zostaw po sobie ślad, bym wiedziała, że ktokolwiek przeczytał to do końca :)