Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 7 lipca 2009

Front robótkowy

Postanowiłam zrobić małe podsumowanie półrocza i porównać to z planami, które sobie robiłam pod koniec zeszłego roku. Niech to będzie dla mnie przypomnienie dotyczące wykonanych i niewykonanych prac...

Zrobione:

  • Praca licencjacka i dyplomowa - najważniejsza ze wszystkich rzeczy jakie robiłam w życiu - obrobiona na 4,5
  • Sgraffito na podstawie francuskiej grafiki z przełomu XIX i XX wieku
  • Wróżkowy pokój
  • Złocona piękna rama na zaliczenie
  • Renowacja dużej ramy na giełdę staroci
  • Komplet szydełkowy - czapka i szalik
  • Szalik na drutach dla Mojego Mężczyzny
  • Serweta ananasowa ok 90 cm średnicy
  • Sukieneczka dziecięca robiona na szydełku
  • Etui na telefon filcowe
  • Podkładka pod kubek z haftowaną wróżką
  • Szydełkowe woreczki na drobiazgi
  • Biżuteryjny marker drutowy
  • Zorganizowanie Candy
  • Zwężanie i skracanie garderoby
  • Reanimacja ukochanego plecaka przyjaciela
  • Nowy blog zamiast nowego layoutu
W trakcie:
  • Prawo jazdy - najważniejsza z rzeczy na liście "to do"
  • Ogromna rama do renowacji i złocenia, też dosyć pilne
  • Elfik Niume
  • Haft na konkurs Bebezet
  • Moja wersja swetra Tubey
  • Poduszka zapachowa z serduszkiem
  • Butelki decoupage niepolakierowane
  • Torebki i torebeczki niepokończone
  • Obraz "Matka Boska żebraków"
  • Narzuta szydełkowa z kwadratów
  • Fioletowa pelerynka z ażurami czekająca na wykończenie
  • Przygotowanie teczki na egzamin wstępny do Opola
  • Spodnie do Bellydance
  • Spódnica z jedwabiu
  • Etui na druty

2 komentarze:

  1. Imponująca lista! Ja walczę z renowacją fotela, chyba się poddam na etapie politury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, politura przecież to najprzyjemniejsza cześć - trzeba suszarkę, trochę szelaku i bezbarwny denaturat oraz syntetyczny miękki i szeroki pędzel...
    No i troche papieru ściernego na wszelki wypadek, gdyby się zacieki pojawiły, chociaż nie powinny.

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw po sobie ślad, bym wiedziała, że ktokolwiek przeczytał to do końca :)