Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 18 września 2010

Podsumowanie sierpnia i losowanie obserwatora

 Tym razem muszę przyznać się, ze sukces został osiągnięty tylko częściowo, ale i tak się tym cieszę.

1. Wyznaczę 10 najważniejszych umiejętności niezbędnych do osiągnięcia sukcesu na Etsy - ocenię każdą z nich w skali od 1 do 10. Zapiszę wyniki w kalendarzu.
Nie zrobiłam tego, jednak zamierzam mimo wszystko. 
2. Przez cały lipiec będę codziennie pracować nad najgorszą pozycją z powyższej listy - powtórzę test na początku sierpnia i porównam wyniki.
Pracowałam w ciągu wakacji nad moim angielskim - wprawdzie wciąż za mało moim zdaniem, jednak zauważam postępy i to jest ważne dla mnie.
3. Przeczytam cały poradnik The Etsy Seller Handbook na ich blogu
Przeczytałam sporo rzeczy na temat Etsy, nie tylko na ich blogu, jednak przez całe Esty Seller Handbook nie przebrnęłam. Mimo wszystko wiem już dużo więcej niż wcześniej. Także również na plus. Poza tym poza suchą teorią mogę wreszcie powiedzieć coś o Etsy z własnego doświadczenia.
4. Uzupełnię wszystkie techniczne szczegóły niedopracowane jeszcze w sklepie (teksty, opcje wysyłki, opcje płatności itd.)
Zrobione!
5. Wystawię w sklepie co najmniej 10 przedmiotów
W tej chwili przedmiotów w sklepie jest 8. Szykuję też kolejne. Póki co mój asortyment to jedynie akwarelki i fotografie, ale obiecuję, że to się wkrótce zmieni. Chciałabym spróbować z czymś czego jeszcze nie robiłam, ale o tym póki co cicho sza...
6. Wezmę udział w akcji Xmas in July
Nie udało się, niestety... Nie zdążyłam, ale nie żałuję.
7. Zdobędę 50 fanów na Facebooku do końca lipca
Ponad 50 miała strona Tworzy.pl w momencie kiedy zdecydowałam się na jej likwidację. Moja osobista strona ma w tej chwili nieco ponad 30 fanów.
8. Do końca wakacji zarobię pierwsze 100 dolarów na Etsy
Póki co nie zarobiłam na Etsy nic, co gorsza tracę trochę pieniędzy, bo za każdy nowy przedmiot w sklepie muszę zapłacić 0,20$, jednak nie martwię się i nie żałuję. Póki co przeznaczyłam 20 złotych na naukę i testowanie. Jeśli będzie trzeba bez żalu przeznaczę na to jeszcze więcej pieniędzy, bo perspektywy są interesujące. A dolar to dobra waluta, żeby w niej zarabiać (1 $ ~ 3 zł) i równie dobra by ją wydawać, bo mnóstwo interesujących rzeczy można kupić za dolary nie tracąc na przeliczaniu.
9. W lipcu przerobię moja stronę na potrzeby zaplecza dla Etsy
Strona przedawniła się i próbuję odzyskać domenę. Zresztą zmieniłam plany w międzyczasie, więc zadanie jest nieaktualne :-)
10. Mój sklepik na Etsy przekroczy 2500 wizyt
Ok, trochę nie wiedziałam, co piszę, bo nie miałam punktu odniesienia - na dzień dzisiejszy mój sklepik ma około 400 wizyt w miesiącu, jednak widzę wyraźną tendencję wzrostową, więc być może te tysiące są w zasięgu ręki :-)


Na koniec jeszcze tylko losowanie obserwatora sierpniowego - została nim Agasunset . Jestem tym bardziej zadowolona z takiego wyniku, że bardzo podziwiam jej prace, a frywolitkowe akcesoria jej autorstwa uważam za mistrzostwo świata.

3 komentarze:

  1. Statystyka zawsze mnie poraża, ale mimo tego lubię czytać takie zestawienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, dzięki za wizytę, przykro mi z powodu twojej alergii, bo zwierzaki to świetna sprawa, koty w szczególności ;)
    tutaj koleżanka robi biżuterię i ma odnośniki do handmadu na swoim blogu :)
    http://guzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw po sobie ślad, bym wiedziała, że ktokolwiek przeczytał to do końca :)