Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 20 września 2010

WIP - sekrety warsztatu

Uwielbiam angielskie określenie "work in progress", którego skrót rozpoczyna tytuł posta. Krótkie i treściwe :) Polskie tłumaczenie moim zdaniem odbiera mu urok. Mniejsza o to jednak...

Tym razem chcę się pochwalić nie gotowymi pracami, lecz tym jak wyglądają moje obrazy zanim zrobią się ładne :-) Poniżej prace, które przygotowuje na piątkowy przegląd z rysunku i malarstwa. Gotowe obrazy i rysunki postanowiłam wystawić na Etsy, może nie wszystkie, ale na pewno większość. Może chociaż część materiałów mi się zwróci.

A skąd sugestia, że zdradzam sekrety warsztatu - otóż dzięki zdjęciom WIP widać pewne etapy powstawania obrazu, których nie można się domyślić patrząc na ukończone dzieło - na przykład na obrazie z liśćmi niedługo zupełnie nie będzie widać, że podkład to mieszanka majtkowego niebieskiego z różem i pastą strukturalną. Uznałam że tych kolorów wypadałoby się pozbyć (zupełnie nie wiem dlaczego je kupiłam) więc zostały użyte do zrobienia porządnej wypukłej struktury, myślę że być może jeszcze dziś wezmę się za kolorowanie tego jesiennego cyklu - w sumie będą w nim 3 a może nawet 4 obrazy - jeden duży 50x70 oraz kilka małych, formatu A3.

Do piątku wszystko musi być pokończone, bo musi być gotowe na przegląd, więc wracam do pracy.



PS. Trzymajcie za mnie kciuki, bardzo się denerwuję.

6 komentarze:

  1. anu więc kciuka trzymam swego :)
    cudności graficzne :) ah

    OdpowiedzUsuń
  2. Się nie denerwuj, zdolna jesteś, to sobie poradzisz.
    Nota bene fajnie toto wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też trzymam kciuki!!!! Ta martwa natura z czerwonym dzbankiem i pantoflami mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. @bestyjeczka
    Jakoś nie mogę się od niej opędzić - tak długo mnie męczyła aż w końcu zdecydowałam się ją namalować

    @Kimonek
    Dzięki za dobre słowo

    @Koroneczka
    Bardzo się cieszę, że się podoba - zdecydowałam się trochę poszaleć inaczej niż zawsze. Sama jestem ciekawa co ostatecznie z tego wyjdzie. No i mam zamiar Etsy podbić - stąd pomysł serii jesiennej, niech drżą Amerykańce :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki i nie mogę doczekać się efektu końcowego ;
    d

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw po sobie ślad, bym wiedziała, że ktokolwiek przeczytał to do końca :)