Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 10 marca 2011

Publikacja :)

Dziś krótko i treściwie - w najnowszym numerze czasopisma "Wena-Design" została opublikowana informacja o mojej ankiecie magisterskiej. Jeśli ktoś jeszcze o niej nie wie, to teraz już nie ma jak się wymigać :-P Przy okazji pochwalę się, że odpowiedzi jest już 600 - jeśli ktoś jeszcze nie odpowiedział, to można to łatwo zmienić. Wystarczy skorzystać z zakładki ANKIETA w górnym menu :)

Poza tym świateczno-wiosenny numer "Wena-Design" bardzo mi się spodobał i znalazłam w nim kilka niezwykłych przedmiotów i technik, na które sama bym nie wpadła, mimo że to takie proste. Moi faworyci to skomplikowane wielkanocne koszyki ze wstążek i ozdoby z bibuły :) Jeśli chcecie to przekonajcie się sami - numer jest obecnie dostępny w kioskach.



Miałam zamiar już do dnia dzisiejszego skończyć chustę, jednak nie udało się, zostało mi może z 10 rządków. Może następnym razem się pochwalę... Póki co chusta wygląda następująco:


No i jeszcze rzut oka na całość:


Na koniec mam jeszcze pytanie do drutujących wrocławianek - wie ktoś może czy we Wrocławiu jest jakaś pasmanteria, w której można kupić druty na żyłce firmy Addi? Chciałabym mieć je od ręki, bez czekania na przesyłkę. Czekam na Wasze opinie i podpowiedzi w komentarzach.

5 komentarze:

  1. Ankietę posłusznie wypełniłam dawno temu ;)),a w Wenę chętnie się zaopatrzę!
    Piękna ta włóczka,z której dziergasz!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor włóczki - obłędny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włóczka kupiona w tym sklepie: http://zamotane.pl/index.php?products=product&prod_id=2413
    Kolory na żywo jeszcze lepsze, a ich przenikanie bardzo płynne w gotowej robótce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdraszczam, ciagle mi daleko do drutow, wiec lapie szydelko...

    OdpowiedzUsuń
  5. @Bag Lady
    Fajnie cię tu znów widzieć po przerwie:)

    Jeśli chodzi o drutowanie to przez prawie 10 lat trzymałam się kurczowo szydełka, aż tu nagle mi się odmieniło. Okazało się, że wystarczy mieć 2 książki i dostęp do internetu, by uczyć się naprawdę szybko i uniknąć mnóstwa błędów, które ktoś już wcześniej popełnił.

    Druty to zdecydowanie moja nowa miłość!

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw po sobie ślad, bym wiedziała, że ktokolwiek przeczytał to do końca :)