Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 17 maja 2011

Losowanie CANDY

Na początku przepraszam za opóźnienie. Widziałam, że wczoraj sporo osób zaglądało w poszukiwaniu wyników. Mam nadzieję, że jakoś doczekaliście do dzisiaj :)

Nie będę niepotrzebnie przeciągać - candy trafi do blogerki o nicku Raeszka. Sierotką losującą był Mój Mężczyzna :)

Jeszcze tylko fotki dokumentalne:



PS. W sobotę byłam na spotkaniu robotkówym we Wrocławiu i było super, ale o tym już następnym razem.

Uciekam pisać magisterkę. Proszę osobę, która wygrała o kontakt na podany na blogu adres mailowy i podanie adresu.

5 komentarze:

  1. Zanim weszłam na Twojego bloga tak sobie myślałam "żeby to mi się udało" i co ... Wygrałam :))).

    Nawet nie wiesz jak się cieszę :).
    Powoli zamierzam się do robienia biżuterii więc Twoja wygrana jest jak znalazł dla mnie :).

    Podziękuj swojemu mężczyźnie za szczęśliwą rękę dla mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Reaszka TY szczęściaro :)))
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw po sobie ślad, bym wiedziała, że ktokolwiek przeczytał to do końca :)