Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 10 lipca 2012

Pierwszy post na nowym blogu

Dziś totalna prywata i na dodatek okropna autopromocja ;)

A tak na poważnie to chciałabym przedstawić Wam mój nowy blog - tym razem o modzie, urodzie i pokrewnych tematach. Na początek kilka słów wstępu, żeby potem nie było, że się nie przedstawiłam, nie pokazałam, nie wytłumaczyłam, nie wiadomo o co chodzi i w ogóle to bez sensu, a na dodatek zaczynam od środka zamiast od początku.

Byłoby mi niezmiernie miło gdybyście zostały moimi regularnymi gośćmi nie tylko tutaj, ale również na nowym blogu. 

Zapraszam do lektury - czeka na Was wpis "Po co mi to, czyli kilka słów wstępu"


Przy okazji powiem Wam w tajemnicy, że start nowego bloga działa na mnie niesamowicie motywująco. To takie fajne uczucie robić coś nowego!

3 komentarze:

  1. Gratulacje!
    Życzę powodzenia w prowadzeniu nowego bloga:))

    OdpowiedzUsuń
  2. duże zmiany u Ciebie jak widzę :) pozdrawiam będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  3. @eve-jank
    Blog to tylko wierzchołek góry zmian. Właśnie zmieniam mieszkanie, przez bloga zaczęłam lepiej się ubierać i bardziej o siebie dbać, spotykam się z mnóstwem różnych ludzi w związku z tym nowym projektem... Fajnie jest :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw po sobie ślad, bym wiedziała, że ktokolwiek przeczytał to do końca :)