Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 14 września 2009

Profesjonalne sesje fotograficzne zwierząt...

Profesjonalne sesje fotograficzne zwierząt są tym, co ostatnio zajmuje mój czas. Wreszcie postanowiłam zrobić użytek z mojej wiedzy i doświadczenia fotograficznego - poza tym powstała pierwsza strona, którą firmuję własnym nazwiskiem...Jestem z niej bardzo dumna, ponieważ pomysł, wykonanie i całkowity jej wygląd są wyłącznie zasługą moją i Maćka, i chociaż czasem nie było łatwo to teraz już nie pamięta się o tych problemach początkowych.
Strona obecnie jest nadal w trakcie rozbudowy, tylko niektóre sesje zostały już opracowane, ale i tak mam nadzieję, że się Wam spodoba.
Zapraszam więc wszystkich, którzy odwiedzali mnie tutaj na wizytę pod nowym adresem:
Od razu również zaznaczam, że moja działalność fotograficzna znacznieodbiega od tego czym chwaliłam sie na tym blogu, dla niektórych może to byćwięc zaskoczenie. Mam nadzieję, że pozytywne ;)
A na koniec kilka zdjęć na zachętę:
Kot Drań - moje ulubione zdjęcie
Fretka Zorza
Pies Kacper
Więcej zdjęć na stronie. Zapraszam serdecznie :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Proszę, zostaw po sobie ślad, bym wiedziała, że ktokolwiek przeczytał to do końca :)