Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 5 października 2009

Pomocy - Brother KH-820

Dostałam prezent, który bardzo mnie cieszy. Niespodziewanie stałam się posiadaczem zaawansowanej maszyny dziewiarskiej Brother-820. Niestety instrukcja obsługi do niej zaginęła w pomroce dziejów, a ja zupełnie ni wiem co zrobić z tym klamotem, zeby okazał się użyteczny.
nauczona doświadczeneim zwracam się więc z prośbą do wszystkich Czytelników - macie może instrukcję obsługi Brothera KH-820 ? A może ktoś z Wrocławia ma taką maszynę i zdecydowałby się udzielić mi krutkiego kursu jej obsługi??
Czekaam na odzew i nan nadzieję, że znów uda się to wszystko pozytywnie załatwić, jak to miało miejsce z poprzednią sprawą.
Na koniec dorzucę tylko zdjęcie mojejnowej zabawki (niestety fotka nie moja - pochwalę się własną jak zacznę sama na niej dziergać)


1 komentarze:

  1. Hello

    http://www.devicemanuals.com/guide/Knitting%20Machine/Brother/Brother-KH-820-Knitting-Machine-Owner's-Manual-T0RJNU9EWT.html

    tutaj masz manual dla twojej maszyny do swetrow

    mozesz tez isc poszukac na stronie Brother...

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw po sobie ślad, bym wiedziała, że ktokolwiek przeczytał to do końca :)