Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 12 stycznia 2010

Grafika warsztatowa - przykłady linorytu

Grafika warsztatowa to moja nowa pasja. Można dzięki niej uzyskać fascynujące efekty - u mnie na początku odbitki na papierze o różnym formacie i kolorze, dwa różne wzory do odbijania, bardzo wiele możliwości... Niestety muszę teraz czekać do nowego semestru, bo już miałam zaliczenie z tego przedmiotu. Może w międzyczasie coś wyciacham...

Poniżej dwa przykłady odbitek - jeden dwukolorowy (czarno-biały), drugi trójkolorowy (czarno-biało-złoty). Niestety daleko im do perfekcji, ponieważ najlepsze odbitki zostać musiały w szkole, a tylko te gorsze mogłam zabrać. Do tego zdjęcia robione są wieczorem przy sztucznym świetle, ponieważ gdy jest jasno to ja jestem w pracy. Mam nadzieję, że mimo tego się wam spodobają chociaż trochę...


 
Format: 30x30cm i 30x40cm, czyli około A3
Projekt i wykonanie: moje

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Proszę, zostaw po sobie ślad, bym wiedziała, że ktokolwiek przeczytał to do końca :)