Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 17 listopada 2011

Postępy magisterskie

Niestety znów bez zdjęć, bo nie mogę pokazać prac przed prezentacją ich komisji na obronie.
Łatwo wrzucić coś do sieci, ale trudno później udowodnić, że nie jest się wielbłądem i prezentowane prace naprawdę są autorstwa osoby, która się pod nimi podpisuje...


W każdym bądź razie mocno odczuwam pośpiech w tej chwili. Prace nad ostatnim wzorem postępują szybciej niż nad poprzednimi, ale przede mną jeszcze sporo pracy. Być może czeka mnie nawet noc nad matrycą, co wcale mnie nie cieszy...

Stan dyplomu na dzień dzisiejszy:
Linoryt 1 - 100% + odbitka na czysto
Linoryt 2 - 100%
Linoryt 3 - 40%
Linotyt 4 - 0% (do zrobienia po dopuszczeniu)
Linoryt 5 - 0% (do zrobienia po dopuszczeniu)

Do jutra do godziny 16:30, 3 matryce muszą być gotowe, bo od 17:00 do 20:00 mam dostęp do prasy drukarskiej i jest to termin nieprzekraczalny, bo w sobotę zabrać ze sobą muszę 3 odbitki na czysto.

Jeśli chodzi zaś o teoretyczną pracę magisterską, to gotowe do druku mam już 4 rozdziały - połowę z tych, które zaplanowałam, jednak objętościowo za mną już mniej więcej 2/3 pracy, bo pozostałe rozdziały będą krótsze od tych już napisanych. Z części pisemnej jestem nawet bardziej dumna niż z artystycznej... 

Powiem Wam jeszcze coś w sekrecie - wycinanie dobrze wpływa na nowe pomysły, bo ręce pracują, ale głowa ma wolne i może błądzić po antypodach, kombinować, wymyślać... Więc na pewno wiec nie będziecie się ze mną tu nudzić :)
Na razie tajemniczo, ale mam nadzieję, że wkrótce pojawią się już konkrety...

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Proszę, zostaw po sobie ślad, bym wiedziała, że ktokolwiek przeczytał to do końca :)